זעזוע: צלבים צוירו על קירות בית כנסת בעיר בת ים

    יוסי ברויער 2 Comment on זעזוע: צלבים צוירו על קירות בית כנסת בעיר בת ים
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מתפללים שהגיעו הבוקר אל בית הכנסת 'האוהל' בבת-ים נחרדו לגלות כי ההתנכלות לבתי הכנסת בעיר ממשיכה, וגם הבוקר, זו הפעם הרביעית בחודש האחרון ציירו אלמונים צלבים על קירות בית הכנסת. יצויין כי בפעמים הקודמות צוירו כתובות גרפיטי דומות גם על בתי כנסת אחרים בעיר.

     

    944358_10200822206334166_1611199756_n

    צלם בהיכל. הצלבים על קירות בית הכנסת

     

    המשטרה חוקרת את האירועים החמורים וגם הבוקר הוזעקו השוטרים למקום והחלו בחקירה. עד לרגע זה לא אותרו חשודים. מתפללי בית הכנסת אמרו כי גם באירופה לא היו נותנים לאירוע כזה לחזור על עצמו פעם אחר פעם.

    נזקק לעזרה רפואית. מושקוביץ

    נזקק לעזרה רפואית. מושקוביץ

    בית הכנסת 'האוהל' בבת ים הוקם על ידי ניצולי שואה, שחלקם ממשיכים לפקוד אותו מדי יום. הבוקר, כאשר הגיע יו"ר בית הכנסת מיקי מושקוביץ אל המבנה המחולל הוא חש שלא בטוב ונאלץ לקבל סיוע רפואי מצוות מד"א שהוזעק למקום. מושקוביץ עצמו הוא דור שני לניצולי שואה.

    בבית הכנסת אומרים כי ההתנכלות הסדרתית מאלצת אותם לצאת במסע לאיסוף תרומות על מנת להקים במקום מערכת צילום ואבטחה. עצוב שדווקא כאן, במדינת ישראל יש צורך להקים מערכת אבטחה על בית כנסת מפני פגיעות אטישמיות, אמרו המתפללים והוסיפו כי למחר מתוכננת במקום עצרת מחאה.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      לאחר שנכתבו תכובות נאצה ותג מחיר על קירות ודלתות הכניסיות והמנזרים…צפו מאוד שתצמח קבוצה שתשיב מלחמה…צריך לחפש דרכים להרגיע את הרוחות במטרה למנוע נזקים ולהצמיח אהבה וקבלה של הצד האחר

    2. 1

      אפשר שאלה מדוע הקטע הפוליטי חדשותי כ"כ חלש אצלכם הכתבה הכי מעודכנת היא מלפני 3 ימים ומה שהתחדש מאז עולמות !!